
(ITIL Continue serviceverbetering) (ITIL Service- ontwerp) (ITIL Servicestrategie) Een techniek die gebruik maakt van wiskundige modellen om het gedrag van een configuratie-item of een IT-dienst te voorspellen. Analytische modellen worden algemeen gebruikt in capaciteitsbeheer en beschikbaarheids- beheer. Zie ook modelleren; simulatiemodellering.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407

(ITIL Continue serviceverbetering) (ITIL Service- ontwerp) (ITIL Servicestrategie) Een techniek die gebruik maakt van wiskundige modellen om het gedrag van een configuratie-item of een IT-dienst te voorspellen. Analytische modellen worden algemeen gebruikt in capaciteitsbeheer en beschikbaarheids- beheer. Zie ook modelleren; simulatiemodellering.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11407

Een techniek die gebruik maakt van wiskundige modellen om het gedrag van een CI of een service te voorspellen. Analytische modellen worden veelal gebruikt in capaciteitsmanagement en beschikbaarheidsmanagement.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557

Een techniek die gebruik maakt van wiskundige modellen om het gedrag van een CI of een service te voorspellen. Analytische modellen worden veelal gebruikt in capaciteitsmanagement en beschikbaarheidsmanagement.
Gevonden op
https://www.encyclo.nl/lokaal/11557
Geen exacte overeenkomst gevonden.